Boditein nakupujte z BREZPLAČNO dostavo!
0
na mesec

Merco Odbojkarski komplet VolleyCross

Merco Odbojkarski komplet VolleyCross

Številka: 27249971
Partnerska prodaja
Celoten komplet za novo igro Crossnet. Odbojka se je igrala na 4 poljih za prečenje. Za plažo ali travnato površino. Celoten opis
60,30 €

Trenutno ni na zalogi

Artikli partnerja e-sportshop.cz

Za prodajo odgovarja mimovrste=), vključno z morebitnimi reklamacijami ali vračili artiklov.
Partner pošlje artikle v ločeni pošiljki.
Način in ceno dostave določi partner. Osebni prevzem partnerskih artiklov v mimovrste=) trgovinah ni mogoč.
Številka: 27249971

Predstavitev

Crossnet je na plažah v ZDA prvič zaživel leta 2018. Nastal je z združitvijo storitve foursquare in odbojke. To je prva odbojkarska igra v križu, ki je zelo barvita in polna akcije. Igrajo vsi proti vsem, zato morate biti ves čas pozorni. Popolna zabava za poletne dni. Enostaven komplet VolleyCross je namenjen začetnikom in rekreativnim igralcem. Višino mreže je mogoče prilagoditi potrebam igralcev zaradi zložljivih palic konstrukcije (največja višina 2 m, dolžina posameznih delov palic je 0,5 m). Vsebina paketa: 1× mreža – rumeni robovi, višina 0,5 m, dolžina 4 × 1,5 m 4 x zložljive aluminijaste palice max.2 m dolžine, premer 16 mm 4 x napenjalna vrv 6 x tekstilna vrv za razmejitev igralnih polj igrišča 8 x sidrni čep 1 x prenosna torba za shranjevanje celotnega kompleta Material : aluminij (palice), jeklo ( čepi), PE – polietilen (mreža, vrvi, napenjalne vrvi) Pravila igre Crossnet. Igra se začne tako, da igralec servira iz kvadrata številka 4 izza zadnje črte. Servis gre čez igrišče v kvadrat 2. Izvesti ga je treba z eno roko in trdim delom dlani. Igralec prejemnik ne sme udariti žoge čez mrežo. Vendar to pravilo velja le pri sprejemu servisa – pri nadaljnji igri ima vsak igralec le en dotik. Blok se ne šteje kot dotik. – Izmenjava se konča z napako enega od igralcev. – Po napaki se igralci v polju obrnejo. Igralec, ki je naredil napako, se premakne na polje 1, preostali igralci pa se vrtijo v smeri urinega kazalca proti polju 4. Primer: igralec ima 4 napake. Zato se premakne na 1. Igralec iz 1 na 2, igralec iz 2 na 3 in igralec iz 3 na 4. Če kdo v kvadratu 1, 2 ali 3 naredi napako, igralec v kvadratu 4 dobi točko. Če igralec v četverici zmoti, nihče ne dobi točke, igralci pa se premaknejo za eno mesto v smeri urinega kazalca. – Igra se do enajstih točk, končna razlika mora biti dve točki. – Dotik mreže in napačna podaja sta napaki.