Toys Puzzle igre OBROTOWA RULETKA strategija GR0511
Trenutno ni na zalogi
Artikli partnerja Boxmantrade d.o.o
Predstavitev
Strateška družabna igra, pri kateri so pomembni logično razmišljanje, zaznavanje in opazovanje okolice ter sposobnost predvidevanja naslednjih potez.
Vsebina:
- 1 osnova (ruleta),
- 28 kroglic v štirih barvah (modra, zelena, rdeča, oranžna),
- posoda za kroglice.
Število igralcev: 2–4
Predlagana starost: 3 leta +
Čas igranja: približno 20 minut.
Pravila igre.
1 Priprava na igro.
Kroge poravnajte po vodoravni črti, označeni s številkami, tako da tvorijo eno samo ravno črto. Nato razdelite kroglice med igralce (vsak igralec dobi kroglice ene barve). Vsak igralec postavi 6 svojih žogic na začetna polja. Nato postavite končna polja (END) glede na barve začetnih polj (lažja možnost) ali pa jih premešajte, da povečate težavnost igre.
2 Igrajte.
Določiti je treba vrstni red, po katerem bodo igralci igrali. Naloga vsakega udeleženca je premikati kroge tako, da njegova krogla doseže luknjo, označeno z ustrezno barvo v končnem polju. Igralec vrti krog, dokler ne pade kroglica katere koli barve. Ko se kroglica znajde v spodnjem krogu, je treba krog takoj ustaviti. Smeri kroga med gibanjem ni mogoče spreminjati. Na sredini podlage je bel krog s pastjo. Svoje krogle morate previdno voditi skozi ta del igralne plošče. Če se zgodi, da zaradi igralčevega gibanja njegova krogla pade v past, jo mora postaviti nazaj na eno od šestih začetnih polj. Če igralec spravi nasprotnikovo kroglo v past, jo prevzame in postavi na svoje točkovno polje. Igralec premakne svoje krogle le, če dosežejo končno polje v pravi barvi. Če igralec pri svoji potezi postavi nasprotnikovo kroglo v luknjo iste barve kot svoje krogle, se nasprotniku dodelijo točke (primer: Igralec 1 ima modre kroglice in pri svoji potezi postavi zeleno
kroglico igralca 2 v zeleno končno polje, točke prejme igralec 2). Če igralčeva krogla zadene luknjo napačne barve, se točke dodelijo igralcu, ki mu luknja v končnem polju pripada, krogla pa mora biti v njegovem točkovnem polju. Igra se konča, ko vse žogice dosežejo končno polje.
3 Točkovanje in konec igre.
Ko so vse krogle v končnem polju, je treba prešteti točke in določiti zmagovalca.
Točkovanje:
- žogica v barvi igralca – 10 točk
- ujeta žoga nasprotnika – 20 točk
- Točke za uvrstitev:
za 1. mesto – 60 točk
2. mesto – 40 točk
3. mesto – 20 točk.
Dimenzije podlage:
- Premer: približno 37 cm
- višina približno 6,5 cm
Igra je neverjetno zasvojljiva in razburljiva, kot nalašč za dolge večere z družino ali prijatelji.
Komplet je pakiran v privlačni, barviti škatli. V trgovini Jokomisiada boste našli največjo izbiro vseh vrst iger.