Boditein nakupujte z BREZPLAČNO dostavo!
0,01
na leto

Vilac Moj prvi šah

Vilac Moj prvi šah

Številka: 48282026
Partnerska prodaja
Velikost paketa: 32×32×4 cm Velikost table: 30×30 cm Starost: 6+ Material: les Oblikovanje Ingela P. Celoten opis
40,30 €
Partner: VISO TRADE

Trenutno ni na zalogi

Artikli partnerja VISO TRADE

Za prodajo odgovarja mimovrste=), vključno z morebitnimi reklamacijami ali vračili artiklov.
Partner pošlje artikle v ločeni pošiljki.
Način in ceno dostave določi partner. Osebni prevzem partnerskih artiklov v mimovrste=) trgovinah ni mogoč.
Številka: 48282026

Predstavitev

Barvni šah za najmlajše z lesenimi figurami živali. Zlahka pritegnejo pozornost otrok in ti bodo lažje osvojili načelo igre. Figurice so shranjene v vrečki iz blaga. Pakiranje vsebuje 32 figur. Ilustrirala Ingela P. Arrhenius. Glavne značilnosti: lesena igralna plošča in figureBarvna igra spodbuja otrokove čuteDizajn: Ingelou P. Arrhenius Navodila za igroVsebina igre: načrt igre16 črnih in 16 belih šahovskih figurBombažna vrečka Dva igralca, „črni“ in „beli“, imata poleg kralja še 15 drugih figur: kraljico, 2 škofa, 2 viteza, 2 lopova in 8 pešcev. Začetne pozicije: Na začetku igre so figure razporejene tako, kot je prikazano na sliki 1, ki jo najdete v originalnih navodilih v paketu.Kralj vedno stoji na polju E, kraljica na polju D. Begin je igralec belih, nato se igralci izmenjujejo na potezi, po eno potezo naenkrat. Igralec se nikoli ne more odpovedati svojemu potezi. Na nobenem potezi se figura ne sme premakniti na polje, ki ga že zaseda druga figura iste barve. Figurice se vedno premikajo na prazna polja, edina izjema je jemanje nasprotnikove figure. V tem primeru igralec postavi svojo figuro na mesto nasprotnikove prevzete figure. Jezdec je edina figura, ki lahko preskoči druge figures.Bran figure.Bran> Jemanje nasprotnikove figure je sestavljeno iz odstranitve te figure s polja in postavitve figure, ki jo je vzela, na isto polje.Cilj igre je dati mat kralju opponent.Chess nastane, ko napadeš nasprotnikovega kralja s potezo, tj. premakni figuro tako, da bi ta lahko potencialno vzela kralja z naslednjo potezo, to se imenuje mat. Če pride do takšne situacije, mora nasprotnik igrati, da bi preprečil grožnjo. Na primer, premakniti kralja na polje, ki ni napadeno, ali postaviti drugo figuro pred kralja in s tem preprečiti napad ali napad s figuro take.If ni poteze, ki bi ustrezala pravilom, to pomeni mat, to je konec igre in zmaga za igralca, ki je dal mat. Po pravilih figure kralja ni mogoče vzeti, zato se med matiranjem položi leže na deska. Kako se premikajo figure:Igra je zanimiva, ker se vsaka figura premika različno. KraljMore premakniti en kvadrat v vse smeri, seveda ne na kvadrate, ki jih ogrožajo soigralčeve figure. Dva kralja ne moreta biti nikoli na sosednjih poljih. Cilj igre je dati šah nasprotnemu kralju. Kralja ni mogoče nikoli vzeti. Če igralec napade nasprotnikovega kralja, ga mora na to opozoriti z izgovarjanjem besede „šah“. KraljicaTo je najmočnejša figura, saj se lahko premika v vse smeri, za poljubno število polj. Vendar pa ne sme preskočiti druge figura. RiderRider se ne premika v ravni črti kot druge figure, ampak od enega polja do drugega, v obliki črke L. Can skače čez svoje in nasprotnikove figure. Ko se premika, se najprej premakne dve polji naprej, nazaj, levo ali desno, nato pa eno polje levo, desno, navzgor ali navzdol, da s svojim gibanjem kopira črko L. Never, vendar diagonalno. Oglej si sliko v našem voda. ShooterMoves in vzame kose po diagonali. Premakne se lahko poljubno število polj, vendar samo v eno smer v vsakem poteku. Ne sme skakati čez kose. Gibanje po diagonalah pomeni, da nobena poteza ne more spremeniti barve kvadrata, na katerem stoji strelec. Stolp se premika vodoravno in navpično na poljubni razdalji. S svojega polja se lahko premakne na polje, ki je v isti vrstici ali istem stolpcu. Vendar pa ne sme preskočiti nobene figure, ki mu je na poti. PešecPremakne se za eno polje naprej, razen v prvi potezi, ko se lahko, če želi, premakne za dve polji naprej. Peška se premika samo navpično, razen kadar jemlje nasprotnikove figure, takrat se premika po diagonali kot škof. Vendar se vedno premakne za eno polje. Ko peška doseže 8. polje – nasprotnikovo bazo, se mora „spremeniti“ v drugo figuro, kot se odloči igralec, in v figuro, ki jo je nasprotnik vzel. Kraljica je najboljša izbira, če jo je že prevzeta. Švedska umetnica Ingela Peterson Arrhenius se je rodila leta 1967. Umetnost in oblikovanje imata v njenem življenju že od nekdaj pomembno mesto in preden se je začela njena kariera ilustratorke, je Ingela delala kot umetniška direktorica v Stockholmu. Nato je študirala oglaševanje in grafično oblikovanje na umetniški šoli prav tako v Stockholmu. Leta 1992 je začela samostojno poslovati kot svobodna ilustratorka in je mednarodno delala na področju oglaševanja, oblikovanja, založništva … V preteklosti je ustvarjala predloge za tisk za tkanine, tapete, pisarniške potrebščine, delala pa je tudi na embalaži, oblikovanju izdelkov, dodatkov za dom in igrač. Njene plakate in oblikovalske igrače je mogoče najti po vsem svetu. Navdušena je nad retro slogom, kar je jasno razvidno iz njenega dela, pa tudi iz njenega navdušenja nad tipografijo in barvami. Z možem in dvema sinovoma zdaj živi v Stockholmu.