PEXI Domačini in popotniki - (Hatla Matla) družabna igra
Partnerska zaloga 5+ artikli
Artikli partnerja VISO TRADE
Predstavitev
Družabna družabna igra za popotnike in domačine za 3–6 igralcev, starih od 12 let. Prejela je nagrado za najboljšo družinsko igro TECEPA 2013. Na podlagi preprostih namigov odkrijte pravilen predmet. Stavite na uspeh in za pravilno „uganjene“ predmete zaslužite pozitivne zmagovalne točke. Zahvaljujoč preprostim pravilom lahko med hvalisanjem prevzamete vlogo popotnika ali domačina, ki govori neznano Hatla-Matilo. Igra je dobitnica nagrad „Najboljša družinska igra 2013“ in „Najboljša družabna igra Tecepa 2013“. Zabavna, komunikativna in družabna igra za 3–6 igralcev, starih 12 let in več, v kateri lahko ugibate, stavite, uporabljate intuicijo in rtaké se splés. Odličen je za preizkušanje in urjenje komunikacijskih spretnosti ter umetnosti improvizacije. Primerno za vse, ki se želijo zabavati. Enostavna pravila igre so na listu A4. Pri igri igralci dobijo nekaj kart s predmeti napredka civilizacije in kart s primitivnimi simboli ter žetone osnovnih značilnosti. V vsakem krogu igre so igralci razdeljeni na popotnike in pripadnike naroda Onkilon, ki morajo razkriti, kateri predmet želi popotnik predstaviti in razložiti – brez besed. Za to ima v roki karte s preprostimi simboli, ki jih trenutno drži, in več žetonov lastnosti. Glede na uspešnost prepoznave pravilnega predmeta dobita Onkilon in popotnik različne točke. Vendar lahko zaradi napačne izbire tudi izgubi točke! Od popotnika je tudi odvisno, koliko se odloči tvegati za uspeh svoje razlage. Popotnik lahko domačinom namigne, kako enostavno je uganiti neznani predmet, tako da uporabi poseben žeton „Svetlo kot dan / temno kot noč“. Zmaga tisti, ki med igro dobi največ žetonov. NAŠ TIP! Če hkrati igra več kot 6 oseb, se razdelite v pare ali skupine in vedno igrajte kot skupina za en kos. Kaj se zgodi, ko se potepuh odpravi v divjino daleč na sever med bitja zunaj sodobne civilizacije? Njegove zaloge se zmanjšujejo, utrujenost ga izčrpava, vendar se mora pobrati in prepričati domačine, ki ne razumejo, da ni prišel v slabi veri in da mora z njimi zamenjati svoje „zaklade“ za nujno potrebne zaloge. Čeprav ne razume jezika domačinov, mora z zadnjimi močmi pojasniti, kaj ponuja, da bi preživel… (Igro lahko še vedno najdete nekje pod imenom Hatla-matla.) Navdih za igro je roman Vladimirja Obručeva o skrivnostnem otoku na Arktiki, ki so ga polarni raziskovalci v preteklosti večkrat opazili v daljavi. Vendar večkratne odprave niso uspele dokazati obstoja nove otoške države. V zgodbi odprava nekdanjih izgnancev najde skrivnostno deželo z bogato vegetacijo, ki raste sredi ledene puščave v velikem kraterju ugaslega vulkana. Poleg prazgodovinskih živali ga naseljujejo tudi ljudje naroda Onkilon, ki živijo na ravni človeka iz kamene dobe… PREDNOSTI: – Odlična za razvijanje improvizacije, komunikacije in intuicije – Družabna igra za največ 6 oseb – Razvija improvizacijo in empatijo – V skupini lahko igra več ljudi – Odpravlja komunikacijske ovire med ljudmi IZ REVIJE DESKATIH IGER .COM: …Nam je zelo všeč obdelava. Kartice dejansko vsebujejo tematske ilustracije, ki so zelo primitivne in zabavne. VSEBINA PAKETA: 91 kosov kartic simbolov, 49 kosov kartic napredka, 36 kosov kvadratnih žetonov za glasovanje, 18 kosov žetonov lastnosti, 6 kosov barvnih elementov, 1 kos žetona prozornosti/temnosti, 1 kos igralne plošče – števec točk zmage, 1 kos kart z namigi, 1 kos čeških in slovaških navodil za igro.