Lexibook Elektronska igra Vislice
Partnerska zaloga 5+ artikli
Artikli partnerja Pertina Group
Predstavitev
Predstavljamo elektronsko igro Obesilnik, ki na zabaven način spodbuja razmišljanje otrok in jim hkrati nudi odlično priložnost za učenje. Ta igra ima dve strani: Mojster in Igralec, kar omogoča otrokom, da si izmenjujejo vloge. Mojster določa besede, ki lahko vsebujejo do 8 črk, in Igralec poskuša uganiti. Igralec ima skupaj 11 poskusov za razkritje pravilne besede in mora kot prvi uganiti 10 besed za zmago. Ko Igralec ugotovi pravilno črko, jo Mojster razkrije in s pritiskom na gumb odda zvočni signal. Igra ponuja štiri stopnje težavnosti – različico brez časovne omejitve, enostavno s 240 sekundami, srednjo z 120 sekundami in težko s 60 sekundami. Rezultat se beleži na števcih, vidnih na obeh straneh, kar omogoča sledenje, kdo je bližje zmagi. Svetlobni obesilnik prikazuje število preostalih možnosti in zabavni zvočni efekti signalizirajo različne faze igre.
Igra je napajana s tremi 1,5 V baterijami tipa AAA/LR03 (niso priložene). Predal za baterije odprete s pomočjo izvijača (ni priložen).
Besedne igre ne le širijo slovar in izboljšujejo slovnico, ampak tudi omogočajo otrokom, da vadijo izgovarjanje besed. Te igre spodbujajo strategično razmišljanje in odločanje, kar otroke uči iskanja vzorcev, logičnega razmišljanja in reševanja problemov. Na ta način tudi spodbujajo razvoj kritičnega razmišljanja in analitičnih sposobnosti.
Ključne značilnosti
- Igra Obesilnik v moderni elektronski obliki
- Izobraževalna igra polna zabave in smeha
- Proces igre je spremljan s svetlobnimi in zvočnimi efekti
- Izboljšuje slovar in slovnico
- Vaja znanja črk in izgovarjanja besed
- Dve igralni vlogi: Mojster (določa besedo) in Igralec (uganja besedo) – otroci se znajdejo v obeh vlogah
- Mojster določa besedo do 8 črk – na izbiro iz 73 kosov s črkami
- Igralec ima 11 poskusov za uganitev pravilne besede
- Svetlobni obesilnik prikazuje število preostalih možnosti
- Cilj igre: uganiti 10 besed kot prvi
- Možnost dodajanja časovne omejitve: lahka (4 minute), srednja (2 minuti), težka (1 minuta)
- Rezultat prikazan na obeh straneh
- Razvoj analitičnih sposobnosti, strategičnega razmišljanja in odločanja skozi zabavo
- Napajanje: 3× 1,5 V baterije tipa AAA/LR03 (niso priložene), predal za baterije odprete s pomočjo izvijača (ni priložen)
Bateriji
3× 1,5 V baterije AAA/LR03 (niso vključene)
Vsebina paketa
1× elektronska igra Hangman, 1× pladenj za črke, 73× črk
Dimenzije paketa
12.5 × 27 × 27 cm
Teža paketa
944 g