Learning Resources Pyxel Kodiranje hišnih ljubljenčkov Učna sredstva EI-1130
Trenutno ni na zalogi
Artikli partnerja Boxmantrade d.o.o
Predstavitev
Interaktivni pes Pyxel podjetja Learning Resources je inovativna izobraževalna igrača, ki s pomočjo intuitivnega vmesnika Blockly ali Python otrokom olajša začetek njihove programerske pustolovščine. Vizualni bloki kode omogočajo hitro razumevanje osnovnih programskih konstrukcij. Robot uči logičnega mišljenja in najmlajše spodbuja, da se skozi igro izobražujejo sami. Poleg tega vmesnik v angleščini omogoča otrokom in staršem, da vadijo tuji jezik. Igrača je namenjena otrokom od 8. leta starosti dalje.
Razvoj naprednih spretnostiS intuitivnim programskim jezikom Blockly Pyxel ponuja preprost način razumevanja logike kodiranja z vlečenjem in spuščanjem blokov kode. Otroci lahko razvijajo svoje spretnosti, se pripravljajo na pravo programiranje ter razvijajo analitično mišljenje in spretnosti reševanja problemov. Bolj predani uporabniki lahko uporabijo program Python.
Brezžična ustvarjalnostPyxel je opremljen z varnim, z geslom zaščitenim omrežjem Wi-Fi, ki omogoča brezžično programiranje in posodobitve. Ta funkcija otrokom omogoča sodobno in varno interakcijo z robotom brez kablov.
Interakcija in nadzorS priloženim daljinskim upravljalnikom Code Activator lahko otroci upravljajo Pyxela in z razdalje izdajo do 6 ukazov. Zmožnost takojšnjega prenosa kode v dejanja razvija sposobnost predvidevanja in analiziranja posledic svojih dejanj.
Programiranje z barvamiRobot Pyxel je opremljen z diodami LED, ki jih otroci lahko programirajo tako, da spreminjajo barve glede na izvedena dejanja. Programiranje sprememb barv in svetlobnih zaporedij razvija razumevanje osnov elektronike.
Senzorji in reakcijeInteraktivni pes Pyxel je opremljen s senzorji zvoka, dotika in bližine za interaktivno igro. Robot se odziva na zvoke, dotik in spremembe v okolju, pri čemer otroke uči osnov avtomatizacije in reaktivnega programiranja ter omogoča praktičen uvod v svet avtomatizacije in umetne inteligence.
Čustva in samoizražanjePyxel lahko izraža čustva s programirljivimi obraznimi izrazi, kar otrokom omogoča raziskovanje čustvene plati tehnologije ter učenje empatije in razumevanja neverbalnih signalov. Če robota pobožate, pokaže veselje, kar dodatno podpira razvoj socialnih veščin.
Zvok in komunikacijaIgrača ima vgrajen zvočnik, ki uporabniku omogoča programiranje zvokov ali besed, kar v interakcijo s Pyxelom vnaša akustični element. Otroci se naučijo, kako je lahko zvok del programiranja stroja in komunikacije z uporabnikom.
Gibanje in odzivanjeDečki lahko programirajo Pyxelovo gibanje, vključno z mahanjem z repom, kar omogoča fizično predstavitev kode v akciji. Ta praktična izkušnja s kodiranjem gibanja ni le zabavna, temveč razvija tudi razumevanje vzroka in posledice.
Vključuje: <ul class=„list-disc pl-5“> Robot za učenje kodiranja Pyxel z vgrajenim brezžičnim internetom Daljinski upravljalnik Code Activator Mikro USB kabel vodnikProizvajalec | Učna gradiva |
---|---|
Model | EI-1130 |
Predvideno za | za otroke, stare od 8 let |
Višina | 19 cm |
Dolžina | 22 cm |
Napajalnik za daljinski upravljalnik Code Activator | 2 bateriji AAA (nista vključeni) |
Povezljivost | Vgrajena povezava Wi-Fi (zaščitena z geslom) |
Programski jeziki | Blockly in Python |
Uporabniški vmesnik | Dostopen prek tabličnega računalnika ali računalnika |
Jazik vmesnika | Angleščina |