Igriva Cupcake štetje - raven 2
Igriva Cupcake štetje - raven 2
Trenutno ni na zalogi
Artikli partnerja VISO TRADE
Predstavitev
Aritmetika v zabavni igri. Idealna izobraževalna igra za otroke od 7. leta starosti let. Vsebina pakiranje: 3 kolački, 2 kocki s številkami, 1 kocka z matematičnimi simboli, 1 vrečka za shranjevanje Cilj igre: Bodi prvi igralec, ki bo osvojil vse tri pošasti Potek igre. Najmlajši igralec vrže vse 3 kocke naenkrat, izračuna rezultat in ga pove na glas. Drugi igralci preverijo, ali je odgovor pravilen. Igralec si mora rezultat zapomniti (ali si ga lahko zapiše). To je njegov rezultat v tem krogu. Nato se igra nadaljuje v smeri urinega kazalca. Po vsakem krogu se določi zmagovalec – igralec z najvišjim rezultatom. Ta igralec dobi keks. Ta postopek ponovite v 2. in 3. krogu. Sedaj so razstavljeni vsi trije kolački. V 4. krogu in naslednjih krogih zmagovalec vzame kolač igralcu z najnižjim rezultatom. Zmaga igralec, ki je osvojil vse 3 kolačke. Različica. Rezultat za ta krog je potem vsota dveh rezultatov. Seštevanje = seštevanje Množenje = množenje Odštevanje = odštevanje. Aahhhh! = Če igralec na kocki vrže to kocko, lahko ponovno vrže vse kocke. Če pri drugem metu ponovno vrže to polje, igralec izpade iz kroga. Če vsi igralci dvakrat vrnejo kvadratek Aaahh!!!, ponovijo celoten krog. Če igrate različico z dvema metoma, veljajo enaka pravila kot za en sam met. Če pri prvem metu dosežete rezultat in pri drugem metu vržete kvadratek Aaahhh!, se upošteva rezultat iz prvega meta. Ravnotežje: Če je rezultat neodločen, vsak igralec vrže številčno kocko. Igralec z večjo številko zmaga v krogu. Visok rezultat: Če igralec doseže rezultat 144, samodejno zmaga v tem krogu. Če igrate različico z dvojnim metom, je najvišji rezultat 250 ali več. Drugi predlogi za povečanje težavnosti: igralcem lahko določite časovni limit za izvedbo štetja. Igralci lahko v vsakem krogu dodajo skupaj tri ali več metov. Glavne značilnosti: zabaven način učenja matematike razvija občutek za aritmetiko spodbuja vadbo številk